Skip to content

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SALON KOSMETYCZNY MARTA POTOCKA

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SALON KOSMETYCZNY MARTA POTOCKA                             

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetologicznych świadczonych w salonie kosmetycznym Salon Kosmetyczny Marta Potocka, ul. Mościckiego 68, 05-080 Lipków, zwanego dalej „Salonem”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetologicznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
  • 2. Klienci
  1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzicach, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
  • 3. Pracownicy
  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpienie do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  5. Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
  6. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  7. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
  • 4. Higiena i bezpieczeństwo
  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane co najmniej raz dziennie.
  2. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  3. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetologicznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  4. W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte wodą z mydłem, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
  5. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
  6. W przypadku ogłoszenia stanu stanu epidemii (np. COVID-19) – salon podejmuje szczególne procedury bezpieczeństwa.
    1. Klient proszony jest po wejściu do Salonu o umycie i zdezynfekowanie rąk płynem dostępnym przy wejściu.
    2. Na Zabieg przyjmowane są wyłącznie osoby zdrowe.
    3. Przed umówieniem na wizytę upewniamy się, czy pacjent miał w ostatnim czasie kontakt z osobami zarażonymi lub z podejrzanymi objawami, czy ma takie objawy, jak duszności, gorączka, osłabienie, bóle mięśni, kaszel.
    4. Klient musi posiadać maseczkę ochronną w momencie wejścia do pomieszczeń wspólnych.
    5. Każdy pracownik posiada maseczkę ochronną.
    6. Wizyty na zabiegi umawiamy online, smsowo, telefonicznie.
    7. W ciągu dnia obowiązuje nas przerwa techniczna, w trakcie której Salon jest dezynfekowany (urządzenie emitujące ozon oraz środki do dezynfekcji szerokopasmowe).
    8. Pomiędzy zabiegami Salon wprowadził obowiązkową przerwę, w celu uniknięcia kontaktu pomiędzy Klientami. W Salonie w jednym czasie będzie się znajdować maksymalnie 3 Klientów. W związku w tym prosimy o punktualność.
    9. Wszystkie narzędzia wielokrotnego użytku, jak zawsze, to nie ulega zmianie, przechodzą całkowitą procedurę dezynfekcji i sterylizacji. Pozostałe materiały użyte do manicure i pedicure są jednorazowe.
    10. W salonie może być wyczuwalny zapach olejku z drzewa herbacianego używanego ze względu na swoje silne właściwości przeciwwirusowe, antybakteryjne i przeciwgrzybicze.
    11. Woda, kawa i herbata są serwowane wyłącznie w kubkach jednorazowych.
  • 5. Świadczenie usług kosmetycznych
  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
  2. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku poważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  3. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  4. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  5. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje uzyskać gratisowego Zabiegu bezpodstawnie oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
  • 6. Płatność
  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest wywieszony w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.martapotocka.pl
  2. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w recepcji oraz karta płatnicza.
  3. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Oferty promocyjne nie sumują się.
  4. W przypadku częstego odwoływania wizyt przez Klienta, Salon ma prawo prosić o dokonanie przedpłaty na 48h przed zaplanowaną wizytą, w przeciwnym razie wizyta zostanie automatycznie anulowana.
  5. W Salonie dostępne są także GiftCard, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
  • 7. Program lojalnościowy.
  1. Od 1.03.2020 r. w Salonie został uruchomiony program lojalnościowy. Klient musi wyrazić zgodę na dołączenie do programu. Za każde wydane 1 zł na Zabieg/usługę Klient otrzyma 10 punków. Punkty zostaną wymienione na BONY o wartości 50 zł (za 10 000 punktów), 100 zł (za 20 000 punktów) oraz określoną usługę, która ulega zmianie raz na pół roku. Bon będzie można wymienić na usługi.

W przypadku braku pojawienia się na umówionej wizycie lub nie odwołania jej minimum 48h przed zarezerwowanym terminem, system odejmie 1000pkt.

  1. Dokładny regulamin programu lojalnościowego[1] dostępny jest na naszej stronie internetowej: potocka.pl oraz poniżej.
  • 8. Odpowiedzialność
  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  3. Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
  4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
  5. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
  • 9. Rezerwacje
  1. Wizyty umawiamy telefonicznie bądź SMSowo pod numerem telefonów: 604-974-094 oraz 539-974-033 bądź e-mailowo: salon@martapotocka.pl w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do piątku. Polecamy również kontakt przez Facebook i messenger@salonkosmetycznymartapotocka lub przez https//:booksy.com
  2. Podczas umawiania pierwszej wizyty prosimy o podanie imienia, nazwiska i wyrażenia zgody na umieszczenie numeru telefonu w naszej bazie. Dane są nam potrzebne do wysłania przypomnienia o wizycie oraz do kontaktu w sytuacji, gdy konieczne jest przełożenie terminu.
  3. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić punktualnie. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
  4. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  5. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  6. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 8 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
  7. Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
  • 10. Reklamacje
  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub za pośrednictwem e-mail salon@martapotocka.pl. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Salon może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku paznokci, bezpłatna naprawa lakieru hybrydowego następuje do 7 dni od daty wykonania zabiegu. Powyżej tego czasu naprawa każdego paznokcia to koszt 10 zł.
  • 11. Pozostałe postanowienia
  1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  2. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
  3. W Salonie Klient powinien zachować strefę ciszy ze względu na specyfikę wykonywania zabiegów, w szczególności ograniczyć rozmowy telefoniczne.
  • 12. Postanowienia końcowe.
  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.05.2020 r.

[1] I. OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.

Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.

Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.

Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.

Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.

Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.

Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.

  1. UCZESTNICTWO

Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.

W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.

Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.

Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.

Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.

Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.

Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.

III. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.

Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.

Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.

Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.

W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.

Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.

Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.

  1. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY

Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.

Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.

Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.

Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.

Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.

Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.

  1. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.

Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.

Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.

Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.

Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.

Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował.  Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.

Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.

Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

Załącznik numer 1 – Organizator Programu Lojalnościowego, data rozpoczęcia i data zakończenia

Załącznik numer 2 – Nagradzane aktywności w Programie Lojalnościowym

Załącznik numer 3 – Nagrody

Załącznik numer 4 – Wyjątki w stosowaniu standardowego przelicznika programu dla usług oraz standardowego przelicznika programu dla towarów